Na karting stazi Ada Huja, održan je 12. juna 7. internacionalni skup ljubitelja Honde u organizaciji Honda club Serbia. Svi posetioci skupa su imali tu čast da po prvi put u našoj zemlji vide predpremijerno i na stazi Hondin novitet koji lagano osvaja svet kao prvi hibridni sportski kupe – Hondu CR-Z.
Skup Honda Club-a Serbia bio je izuzetna prilika da generalni uvoznik Honda automobila u našoj zemlji – Delta Automoto pred velikim zeljubljenicima i poštovaocima Honde predstavi svoj novitet Hondu CR-Z čija se prodaja očekuje krajem leta, a koja je uvežena specijalno za ovaj događaj.
Pre nego što je sa CR-Z-a sklonjen beli prekrivač koji je otkrivao samo njegove konture, na karting stazi je od strane organizatora manifestacije priređen performans u kome su se smenjivale tri generacije legendarnog modela Honde CR-X. Na taj način posetiocima je omogućeno da prođu kroz istorijat razvoja modela. Na stazu je prvi izašao kupe model prve generacije koji je na auto scenu kročio 1983. godine. Ovaj model koji je u to vreme plenio svojom konstrukcijom kao i 16V agregatom počeo je jedan lep niz, koji se i danas održava. Odmah posle njega na stazu ulazi jedan od auta koji predstavlja drugu generaciju CR-X modela i koji je pomerio granice u trenutku svog pojavljivanja u prodaju počevši od dizajna koji je bio futuristički, preko za to vreme „dijamantnog” agregata 1.6 DOHC 16V VTEC, pa sve do izuzetnog „karting balansa” i fenomenalnih performansi. Sledeći na stazi bio je CR-X Del Sol, treća generacija modela koji je bio dvosed sa targa krovom.
Defile ovih modela bio je uvod za maločas pomenuti prvi sportski hibrid CR-Z koji je po platformi naslednik CR-X-a. Ovaj model spaja nespojivo – dinamičan i sportski automobil koji je sa druge strane naklonjen zaštiti životne sredine. Andrej Kulundžić, naš poznati automobilista koji ima veliko iskustvo kada je Honda u pitanju, provozao je nekoliko krugova CR-Z-om i pokušao da prikaže sportske mogućnosti i perfomanse auta na stazi. Atraktivan i zanimljiv dizajn su pored perfomansi bili još jedan razlog koji je dodatno skrenuo pažnju publike i posetilaca skupa na CR-Z.
Program skupa nastavljen je takmičenjem, vozio se popularni “brzi krug”, gde su se vlasnici najbržih Hondi podeljeni u tri klase po snazi motora takmičili za vredne nagrade. Posle toga usledila je „slobodna vožnja” u kojoj su čari staze mogli da osete svi vozači. Po dodeli mnogobrojnih nagrada od strane sponzora, koji su se potrudili da ova manifestacija bude lepša i raznovrsnija, još jedan Honda skup je zatvoren posle celodnevnog prisustva puno osmeha i adrenalina svih posetilaca, predstavnika medija i poznatih ličnosti koji su svojim prisustvom uveličali ovaj skup uprkos visokoj temperaturi i vrelom danu. Ova već tradicionalna manifestacija iz godine u godinu okuplja sve više posetilaca, 130 automobila na parkingu to takođe dokazuju. Sve navedeno govori da je Honda Club Serbia vodeći auto klub u zemlji koji misli na budućnost, svoje članove kao i širi auditorijum.